Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie  
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie  
Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie, ul. Łużycka 55
Wymiar czasu pracy: 1 etat 
	-  Wymagania niezbędne:
   	-  wykształcenie wyższe,   
-  co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5-letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy,
-  obywatelstwo polskie,
-  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
-  brak skazania zakazem zajmowania stanowisk związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
-  nieposzlakowana opinia.
-  Wymagania dodatkowe:
   	-   doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
-  uzyskanie pozytywnej oceny przedstawionej koncepcji funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie, promocji zatrudnienia i aktywizacji lokalnego rynku pracy oraz propozycji wykorzystania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej,              ze szczególnym uwzględnieniem możliwości aplikowania o środki z Europejskiego Funduszu Społecznego,
-  znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
-   znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy - Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym oraz ustawy o pracownikach samorządowych,
-  umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość programu Syriusz STD oraz pakietu MS Office.
-  Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku dyrektora:
   	-  planowanie i wytyczanie kierunków działania Powiatowego Urzędu Pracy,
-  realizacja zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz zadań w zakresie rehabilitacji zawodowej określonych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
-  promocja usług i instrumentów rynku pracy świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy oraz nadzór nad ich realizacją,
-  inicjowanie oraz nadzór nad realizacją zadań z zakresu partnerstwa lokalnego i dialogu społecznego,
-  opracowanie i realizacja programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy,
-  zatrudnianie i zarządzanie personelem Powiatowego Urzędu Pracy,
-  planowanie i dysponowanie środkami budżetowymi i środkami Funduszu Pracy,
- pozyskiwanie, planowanie i dysponowanie środkami finansowymi z funduszy krajowych     i unijnych, w tym z EFS,
-  wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w zakresie udzielonego przez Starostę upoważnienia,
-  współdziałanie z Powiatową Radą Zatrudnienia w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy,
-  współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami pozarządowymi oraz z innymi organizacjami i instytucjami rynku pracy.
-  Wymagane dokumenty:
   	-   życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, 
-  koncepcja funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie, promocji zatrudnienia  i aktywizacji lokalnego rynku pracy oraz propozycji wykorzystania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości aplikowania o środki z Europejskiego Funduszu Społecznego - max. 2 strony, 
-  kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 
-  kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe,
-  kopia dowodu osobistego, 
-  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i  korzystaniu z pełni praw publicznych, 
-   oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem zajmowania stanowisk związanych          z dysponowaniem środkami publicznymi, 
-  oświadczenie, że kandydat nie był skazany  za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane                     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-  oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
-  oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
-  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych                  w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późń. zm.).
-  Dokumenty należy składać do dnia 18 października 2010 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
 Starostwo Powiatowe w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4, 74 - 100 Gryfino
-  Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia               i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: 
 "Nabór  na stanowisko - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gryfinie".
 Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
 Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia                   28 października 2010 r.
Starosta Gryfiński
Wojciech Konarski  
data opublikowania: 2010-09-30 15:02:52
data ostatniej aktualizacji: 2010-11-23 14:53:10
Strona odwiedzona 14137 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki