Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Rekrutacja na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo-Księgowym Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Rekrutacja na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo-Księgowym Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Starosta Gryfiński poszukuje kandydatów na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej w Wydziale Finansowo-Księgowym (zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 
-  wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub podyplomowe ekonomiczne
-  obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-  nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE: 
-  doświadczenie w pracy w księgowości,
-  znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych  oraz Kodeksu cywilnego,
-  sumienność, sprawność, bezstronność, samodzielność, umiejętność komunikacji pisemnej, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU: 
-  sprawdzanie zgodności merytorycznej i formalno - rachunkowej jednostkowych sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych jednostek organizacyjnych,
-  analiza i ocena sprawozdań jednostkowych pod względem ich kompletności, zawartości, prawidłowości i rzetelności,
-  sporządzanie zbiorczych i łącznych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań    z operacji finansowych powiatu, określonych przepisami prawa,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych budżetu - organu finansowego, w tym roczne zamknięcie ksiąg rachunkowych,
-  sporządzanie sprawozdania finansowego (bilansu) z wykonania budżetu powiatu,
-  sporządzanie wieloletniej prognozy finansowej powiatu,
-  sporządzanie okresowych informacji o wysokości zrealizowanych dochodów jednostki samorządu terytorialnego,
-  sporządzanie sprawozdań z dokonanych umorzeń zgodnie z uchwałą Rady
WYMAGANE DOKUMENTY:
-  list motywacyjny,
-  życiorys,
-  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo - Księgowym,
-  oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-  kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy,
-  kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
-  kopie opinii z zakładów pracy.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
-  Dokumenty należy składać do dnia 18 sierpnia 2011 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie na adres:
 Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
 ul. Sprzymierzonych 4,
 74-100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem: 
 "Rekrutacja na stanowisko ds. sprawozdawczości budżetowej - na zastępstwo w Wydziale Finansowo-Księgowym".
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozmowy kwalifikacyjnej.
Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
data opublikowania: 2011-08-08 13:20:34
data ostatniej aktualizacji: 2011-08-08 13:20:34
Strona odwiedzona 1887 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki