Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę
- w I części postępowania: oznaczoną nr 3 Wykonawcy PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną, ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa z oferowaną ceną w wysokości: 281.808,39 zł brutto
- w II części postępowania: oznaczoną nr 3 Wykonawcy PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną , ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa z oferowaną ceną w wysokości: 291.675,48 zł brutto
- w III części postępowania: oznaczoną nr 3 Wykonawcy PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną , ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa z oferowaną ceną w wysokości: 123.299,01 zł brutto
- Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena w zł brutto | Punktacja |
1. | ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań | I część: 293.981,23
II część: 317.724,49
III część: 124.879,21 | 95,90
91,80
98,80 |
2. | ENERGA OBRÓT S.A.
ul. Mikołaja Reja 29, 80-870 Gdańsk | I część: 283.543,27
II część: 304.361,72
III część: - | 99,40
95,90
00,00 |
3. | PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie - Obrót Energią Elektryczną,
ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa | I część: 281.808,39
II część: 291.675,48
III część: 123.299,01 | 100,00
100,00
100,00 |
Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Powiatu Gryfińskiego
- Rodzaj zamówienia: dostawy
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, który dzieli się na 3 części:
- Część A - zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfińskiego w planowanej ilości około 881 541 kWh (+/-15%) w okresie od 01.09.2012 roku do 31.08.2013 roku dla 20 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ.
- Część B - zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfińskiego w planowanej ilości około 881 541 kWh (+/-15%) w okresie od 01.09.2013 roku do 31.08.2014 roku dla 20 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ.
- Część C - zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Gryfińskiego w planowanej ilości około 356 864 kWh (+/-15%) w okresie od 01.09.2012 roku do 31.12.2013 roku dla 6 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Sprzedaż energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy - Prawo Energetyczne.
- Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
- Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy-Prawo Energetyczne.
- Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca musi posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENEA OPERATOR SP. Z O.O. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. Deklarowane w Załączniku nr 1 do SIWZ zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty.
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3, 09300000-2, 09310000-5.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
- Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 części - Część A, Część B, Część C, które zostały opisane w Rozdziale III ust. 1 oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ, na które mogą być składane oferty częściowe;
- Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, na dwie lub na trzy części zamówienia.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31.08.2014
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających:
- posiadanie aktualnie obowiązującej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
- posiadanie aktualnej umowy lub promesy umowy z ENEA OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej ENEA OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.
- Wiedza i doświadczenie
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających:
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000 000,00 zł, związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ według formuły "spełnia/nie spełnia
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesje, zezwolenie lub licencję
- opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
- Wypełniony formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ;
- Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ;
- Oświadczenie, które zostało zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ o tym, iż na dzień składania oferty posiada aktualną umowę lub promesę umowy z ENEA OPERATOR SP. Z O.O., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej z ENEA OPERATOR SP. Z O.O. do punktów poboru Zamawiającego.
- Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest umocowany;
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej na warunkach określonych w SIWZ, w szczególności w przypadku podłączenia nowego punktu poboru przez Zamawiającego lub wyłączenia punktu poboru energii.
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.plSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 lipca 2012 r. do godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 5 lipca 2012 r.
data opublikowania: 2012-07-05 14:49:10
data ostatniej aktualizacji: 2012-07-18 12:09:05
Strona odwiedzona 1351 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga