Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
Nabór na stanowisko ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2012
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
	- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe w zakresie organizacji ochrony zdrowia, prawa lub administracji publicznej 
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o działalności leczniczej, ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek  handlowych, ustawy o własności lokali, ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność biegłej obsługi programów Word i Excel, znajomość systemu Windows, 
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, planowania i organizowania pracy, zorientowanie na rezultaty pracy,   
- sumienność, sprawność, komunikatywność, bezstronność, postawa etyczna, samodzielność, inicjatywa.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- przygotowywanie materiałów i opinii w zakresie zadań powiatu dotyczących ochrony zdrowia, 
- przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w zakresie ochrony zdrowia, 
- współpraca z samorządami zawodowymi, terytorialnymi, administracją rządową oraz innymi podmiotami w zakresie ustalania stanowiska i opracowania opinii dotyczących planów ochrony zdrowia, 
- wykonywanie zadań związanych z ustalaniem czasu pracy aptek ogólnodostępnych, 
- przygotowywanie dokumentów w ramach nadzoru nad działalnością Spółki Szpital Powiatowy w Gryfinie i ich przedkładanie Zarządowi Powiatu w Gryfinie, 
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, 
- przygotowywanie decyzji o przekazaniu szkołom wyższym osób nie pochowanych przez osoby do tego uprawnione, 
- przygotowywanie decyzji w sprawie zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa, 
- planowanie remontów i konserwacji w administrowanych obiektach, 
- bieżący nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem administrowanych obiektów.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
 Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą interesanta, rozmowami  telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp. Budynek wyposażony w schodołaz.
 Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: 
 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności, 
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego, 
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy, 
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 14 sierpnia 2012 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: 
 Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
 ul. Sprzymierzonych 4,
 74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
 "Nabór Nr 2/2012  na stanowisko ds. ochrony zdrowia i gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 31 sierpnia 2012 r.
data opublikowania: 2012-07-27 10:58:49
data ostatniej aktualizacji: 2012-09-05 12:25:53
Strona odwiedzona 2264 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga