Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo" z podziałem na dwie części
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- w części I postępowania - dostawa leków i suplementów diety - Zamawiający wybiera ofertę nr 4 Wykonawcy: Apteka VERBASCUM Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 16 F, 74-101 Gryfino - z oferowaną ceną w wysokości 60.694,67 zł brutto
- w części II postępowania - dostawa materiałów medycznych - Zamawiający wybiera ofertę nr 1 Wykonawcy: SYMED S.C. ul. Kosynierów 7, 35-242 Rzeszów - z oferowaną ceną w wysokości 18.166,48 zł brutto
- Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Na część I zamówienia:
Numer oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena w zł brutto | Punktacja |
4. | Apteka VERBASCUM Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 16 F, 74-101 Gryfino | 60.694,67 | 100,00 |
5. | Marzena i Artur Wagner Sp. J. ul. Sportowa 6, 72-100 Goleniów | 80.302,44 | 75,58 |
Na II część zamówienia:
Numer oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena w zł brutto | Punktacja |
1. | SYMED S.C. ul. Kosynierów 7, 35-242 Rzeszów | 18.166,48 | 100,00 |
2. | HSM REXOMED Sp. z o.o. ul. Mączna 1, 70-780 Szczecin | 19.627,68 | 92,56 |
3. | TZMO Dystrybucja Szczecin Sp. z o.o. ul. Rapackiego 2, 71-467 Szczecin | 19.681,91 | 92,30 |
5. | Marzena i Artur Wagner Sp. J. ul. Sportowa 6, 72-100 Goleniów | 29.134,70 | 62,35 |
Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA:
Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczanie leków i materiałów medycznych dla DPS Nowe Czarnowo.
- Rodzaj zamówienia: dostawa
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, suplementów diety oraz materiałów medycznych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie z podziałem na części:
I część - dostawa leków i suplementów diety wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ
II część - dostawa materiałów medycznych wymienionych w załączniku Nr 6 do SIWZ
- Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
- Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał preparat leczniczy (synonim) posiadający identyczną dawkę substancji czynnej, postać farmaceutyczną, pojemność, drogę i sposób podawania oraz wskazania do stosowania, jak lek określony przez Zamawiającego.
- w przypadku zaoferowania preparatu równoważnego należy wpisać nazwę oferowanego preparatu w załączniku do Formularza ofertowego, stanowiącym Załącznik 5 i 6 do SIWZ, .
- Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę.
- Okres ważności leku (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności.
- Wykonawca zapewnia oznakowanie leków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 20.02.2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek (Dz.U.Nr 39 poz. 321).
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6,
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie zezwolenia wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie apteki (koncesję) w zakresie sprzedaży leków gotowych i przygotowywania leków recepturowych - dla I części zamówienia.
- b) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 dostawy wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącej przedmiot zamówienia
- dla części I dostawa leków refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
- dla części II dostawa materiałów medycznych refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Możliwości zmiany przedmiotu umowy lub terminu wykonania zamówienia:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
- w przypadku ustawowej zmiany przepisów ustalających wysokość stawki podatku VAT cena brutto ulegnie zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT.
- w przypadku ustawowej zmiany przepisów ustalających zasady odpłatności za leki wprowadzana przez Ministerstwo Zdrowia
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21 grudnia 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10 grudnia 2012 r.
data opublikowania: 2012-12-10 14:40:17
data ostatniej aktualizacji: 2013-01-18 11:33:46
Strona odwiedzona 1372 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga