Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Nabór na stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3/2014
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74 - 100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
	- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne - preferowany profil: geodezja lub pokrewne, 
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE:
- preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 
- znajomość programu EWID2007, 
- dobre podstawy informatyczne, w tym umiejętność obsługi programów graficznych,
- znajomość przepisów: 
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.),  
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.), 
- rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r. Nr 38 poz. 454         z późn. zm.),  
- rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U z 2011r. Nr 263 poz. 572), 
- rozporządzenia w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz.U. z 2013 poz. 383), 
- rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2013 poz.1183), 
- ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 595 z późn. zm.),  
- odpowiedzialność i staranność oraz dobra organizacja pracy, 
- komunikatywność oraz życzliwość w kontaktach z interesantami, 
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres, dokładność, terminowość, rzetelność.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków, 
- sporządzanie wypisów, wyrysów oraz zestawień z bazy ewidencji gruntów i budynków,
- sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych rocznych, półrocznych i kwartalnych danych objętych ewidencją gruntów i budynków, 
- wydawanie kopii dokumentów, będących podstawą wpisów do bazy ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości określonych w aktach notarialnych i określonych przez rzeczoznawców majątkowych w operatach szacunkowych oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,  
- przeprowadzanie okresowych weryfikacji danych ewidencyjnych w zakresie zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych, stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,  
- archiwizowanie dokumentów źródłowych. 
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
 Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami  telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp.
 Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
 
 
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
 
 
- WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności, 
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, na potrzeby naboru przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego, 
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy, 
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy, 
- w przypadku obywateli Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 22 września 2014 r. do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres: 
 Starostwo Powiatowe w Gryfinie,
 ul. Sprzymierzonych 4,
 74 - 100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
 "Nabór Nr 3/2014  na stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru".
 
 Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
 Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 06 października 2014 r.
data opublikowania: 2014-09-10 15:57:23
data ostatniej aktualizacji: 2014-10-07 09:27:08
Strona odwiedzona 3748 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga