Ogłoszenia
Organizacje pozarządowe
Nabór Nr 2/25 na stanowisko ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU nr 2/2025
na stanowisko ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
w Starostwie Powiatowym w Gryfinie
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Gryfinie wybrana została Pani Sylwia Wojciechowska, zamieszkała w Żabnicy.
 
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wybrana osoba spełniła wymagania formalne oczekiwane od kandydatów na ww. stanowisko. Wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień merytorycznych, wysokimi kompetencjami oraz znaczącym doświadczeniem zawodowym w pracy na podobnym stanowisku, uzyskując tym samym wysoką ocenę swoich kompetencji kwalifikujących do pracy na stanowisku ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów     i petentów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Gryfinie.
 OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 2/2025
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74-100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór
na stanowisko ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
	- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
	
- wykształcenie średnie lub wyższe, 
 
	- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
 
	- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 
 
	- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	- nieposzlakowana opinia.
 
 
	- WYMAGANIA DODATKOWE
	
- preferowane wykształcenie o kierunku geodezja lub pokrewne (z przedmiotem wykładowym geodezja, miernictwo, geomatyka lub geoinformacja, ewentualnie z elementami tych przedmiotów w podstawie programowej),
 
	- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,  
 
	- znajomość obsługi systemu EWID2007,   
 
	- umiejętność obsługi programów do edycji graficznej, 
 
	- znajomość przepisów z zakresu:
	
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.), 
 
	- rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 1670), 
 
	- rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 2 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2021 r. poz. 820 ze zm.),
 
	- rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 2 lipca 2001 r. w sprawie klasyfikowania, kwalifikowania i porządkowania materiałów wyłączanych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2001 r. Nr 74, poz. 796), 
 
	- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.),  
 
	- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 107 ze zm.).  
 
 
	- sumienność, sprawność, bezstronność
 
	- komunikatywność oraz życzliwość w kontaktach z interesantami, 
 
	- umiejętność pracy w zespole,
 
	- odporność na stres, dokładność, terminowość, rzetelność.
 
 
	- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
	
- obsługa petentów z zakresu sprzedaży map zasadniczych i ewidencyjnych w postaci elektronicznej - cyfrowej i drukowanej, a także potwierdzonych kopii innych dokumentów                 z zasobu,
 
	- obsługa portali internetowych Geodety i Interesanta, 
 
	- obsługa prac geodezyjnych zgłaszanych przez wykonawców prac geodezyjnych, 
 
	- ustalanie wysokości opłat za udostępniane materiały, 
 
	- prowadzenie baz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 
 
	- ocena przydatności materiałów powiatowego zasobu,  
 
	- archiwizacja i brakowanie dokumentacji zasobu.
 
 
	- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami  telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, znajduje się na parterze budynku, w którym nie ma windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.  
	- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 
	- WYMAGANE DOKUMENTY
	
- list motywacyjny, 
 
	- życiorys, 
 
	- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
 
	- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie, 
 
	- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności, 
 
	- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy potwierdzających staż pracy, 
 
	- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
 
	- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 
 
	- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
 
	- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, 
 
	- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, 
 
	- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego, 
 
	- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia), 
 
	- kopie opinii z zakładów pracy.
 
 
	- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
	
- Dokumenty należy składać do dnia 14 sierpnia 2025 r. do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino  
	- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 2/2025 na stanowisko ds. prowadzenia zasobu oraz obsługi geodetów i petentów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru". 
 
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 15 września 2025 r.
  
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, że:
	- Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel.: 91 415-31-82, adres e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl.
 
	- Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie jest Pan Leszek Morus, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: iod@gryfino.powiat.pl. 
 
	- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
 
	- Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
 
	- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
	
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO;
 
	- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
 
	- usunięcia danych, w zakresie wynikającym z art. 17 RODO;
 
	- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
 
	- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w zakresie wynikającym z art. 21 Rozporządzenia. 
 
	- przenoszenia danych, w zakresie wynikającym z art. 20 RODO;
 
 
	- Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych.
 
	- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
	- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w STAROSTWIE.
 
data opublikowania: 2025-07-17 14:58:20
data ostatniej aktualizacji: 2025-09-10 12:59:02
Strona odwiedzona 1474 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga