Ogłoszenia
Organizacje pozarządowe
Nabór Nr 3/2025 na stanowisko Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
INFORMACJA O WYNIKU NABORU nr 3/2025
na stanowisko Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
w Starostwie Powiatowym w Gryfinie
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Gryfinie wybrana została Pani Andżelika Sobolewska, zamieszkała w Żabnicy.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wybrana osoba spełniła wymagania formalne oczekiwane od kandydatów na ww. stanowisko. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień merytorycznych, bardzo wysokimi kompetencjami zawodowymi oraz znaczącym doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, uzyskując tym samym wysoką ocenę swoich kompetencji kwalifikujących do pracy na stanowisku Kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Gryfinie.
 OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 3/2025
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74-100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
	- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
	
- wykształcenie wyższe geodezyjne, 
 
	- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w geodezji i kartografii określone w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.),
 
	- co najmniej 3 letni staż pracy (do stażu wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, zgodnie z ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych - t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego,  
 
	- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
 
	- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 
 
	- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
	- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy, 
 
	- nieposzlakowana opinia.
 
 
	- WYMAGANIA DODATKOWE
	
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,  
 
	- dobra znajomość obsługi programu EWID2007, pakietu Office, Lex, Winkalk, Mikromapa oraz obsługi podpisu elektronicznego,  
 
	- biegła umiejętność obsługi programów do edycji graficznej, 
 
	- bardzo dobra znajomość przepisów i standardów geodezyjnych oraz niektórych przepisów branż pokrewnych, w tym przepisów z zakresu:
	
- ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024 r. poz.1151 ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy, 
 
	- ustawy z dnia 04.10.2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz.  242), 
 
	- ustawy z dnia 17.05.2005 r. o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publicznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.),   
 
	- ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.), 
 
	- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.),  
 
	- ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.),  
 
	- ustawy z dnia 11.09.2029 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), 
 
	- ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1530 ze zm.) 
 
	- ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. z 2024 r. poz. 104 ze zm.), 
 
	- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 107 ze zm.).  
 
 
	- umiejętność zarządzania i kierowania pracą w zespole, wysoka kultura osobista oraz umiejętność łagodzenia sytuacji konfliktowych,   
 
	- umiejętność analitycznego myślenia i dobra organizacja pracy,  
 
	- odpowiedzialność i komunikatywność,  
 
	- odporność na stres.
 
 
	- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
	
- nadzór, kontrola wewnętrzna i odpowiedzialność za funkcjonowanie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 
 
	- prowadzenie narad koordynacyjnych,  
 
	- organizowanie pracy Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej poprzez: 
	
- przydzielanie pracownikom zadań wynikających z indywidualnych zakresów obowiązków oraz doraźnej potrzeby, związanych z zakresem działania Wydziału, 
 
	- decydowanie o sposobie wykonywania zadań, a w szczególności o zasadach przeprowadzania weryfikacji operatów przyjmowanych do Powiatowego Zasobu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 
 
	- udzielanie podległym pracownikom niezbędnej pomocy i instruktażu w zakresie wykonywanych przez nich zadań, 
 
	- sprawdzanie pod względem merytorycznym i redakcyjnym korespondencji z nadzorowanych stanowisk pracy oraz wszelkich innych projektów opracowywanych przez pracowników, 
 
	- inspirowanie podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników, 
 
	- inicjowanie podnoszenia procesów pracy,    
 
 
	- zastępowanie Geodety Powiatowego oraz zastępcy Naczelnika Wydziału w pełnym zakresie obowiązków podczas ich nieobecności, 
 
	- współudział w dokonywaniu prze Geodetę Powiatowego okresowej oceny podległych pracowników.
 
 
	- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, znajduje się na parterze budynku, w którym nie ma windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych. 
	- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 
	- WYMAGANE DOKUMENTY
	
- list motywacyjny, 
 
	- życiorys, 
 
	- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
 
	- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie, 
 
	- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności, 
 
	- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy potwierdzających staż pracy, 
 
	- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
 
	- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 
 
	- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
 
	- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, 
 
	- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nieprowadzeniu działalności gospodarczej, 
 
	- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego, 
 
	- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia), 
 
	- kopie opinii z zakładów pracy.
 
 
	- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
	
- Dokumenty należy składać do dnia 13 października 2025 r. do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino 
	- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 3/2025 na stanowisko Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru".  
 
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 31 października 2025 r.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, że:
	- Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel.: 91 415-31-82, adres e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl.
 
	- Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie jest Pan Leszek Morus, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: iod@gryfino.powiat.pl. 
 
	- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
 
	- Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
 
	- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
	
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO;
 
	- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
 
	- usunięcia danych, w zakresie wynikającym z art. 17 RODO;
 
	- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
 
	- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w zakresie wynikającym z art. 21 Rozporządzenia. 
 
	- przenoszenia danych, w zakresie wynikającym z art. 20 RODO;
 
 
	- Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych.
 
	- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
	- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w STAROSTWIE.
 
data opublikowania: 2025-09-25 14:04:58
data ostatniej aktualizacji: 2025-10-30 11:58:40
Strona odwiedzona 571 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: 
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga