Ogłoszenia
Praca w samorządzie
Nabór nr 18/2023 na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego
INFORMACJA O WYNIKU NABORU nr 18/2023
na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Gryfinie
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Gryfinie wybrany został Pan Paweł Boruta, zamieszkały w Baniach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wybrana osoba spełniła wymagania formalne oczekiwane od kandydata na ww. stanowisko oraz na podstawie testu wiedzy i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała wysoką punktację i ocenę swoich kompetencji do pracy na stanowisku ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Gryfinie.
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 18/2023
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74-100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór
na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej
w Wydziale Zarządzania Kryzysowego
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- prawo jazdy kat. B oraz brak przeciwwskazań psychologicznych do kierowania samochodem do celów służbowych,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- WYMAGANIA DODATKOWE
- preferowana specjalność - bezpieczeństwo publiczne, bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie kryzysowe, wykształcenie wojskowe, administracja publiczna lub podobne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 122),
- ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1897),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1526 z późn. zm.).
- umiejętność stosowania przepisów, planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, umiejętność opracowywania planów, kierowania ich realizacją oraz koordynowania działań różnych ogniw i podmiotów, umiejętność właściwej hierarchizacji zadań, operatywność i samodzielność, sprawność, inicjatywa, kreatywność, dyspozycyjność.
- ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- opracowanie, aktualizacja oraz realizacja planu operacyjnego ochrony przez powodzią,
- organizowanie sieci łączności radiowej Starosty dla potrzeb kierowania w czasie zagrożenia powodziowego,
- sporządzanie sprawozdań z działalności przeciwpowodziowej oraz obrony cywilnej na terenie powiatu,
- udział w pracach Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Gryfińskiego,
- utrzymanie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego,
- opracowywanie, aktualizacja oraz realizacja planu obrony cywilnej,
- współpraca z urzędami, instytucjami i podmiotami gospodarczymi biorącymi udział w przedsięwzięciach związanych z realizacją zadań obrony cywilnej,
- opracowywanie propozycji do rocznego planu działania w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących obrony cywilnej,
- prowadzenie szkoleń w zakresie obrony cywilnej,
- utrzymywanie magazynu obrony cywilnej,
- obsługa samochodu służbowego.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz wyjazdami w teren. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do kierowania pojazdami,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 25 sierpnia 2023 r. do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 18/2023 na stanowisko ds. ochrony przed powodzią i obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 11 września 2023 r.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel.: 91 415-31-82, adres e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl.
- Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie jest Pan Leszek Morus, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: iod@gryfino.powiat.pl.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
- Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
- usunięcia danych, w zakresie wynikającym z art. 17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w zakresie wynikającym z art. 21 Rozporządzenia.
- przenoszenia danych, w zakresie wynikającym z art. 20 RODO;
- Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w STAROSTWIE
data opublikowania: 2023-08-04 14:40:10
data ostatniej aktualizacji: 2023-09-11 15:32:51
Strona odwiedzona 1536 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga