Ogłoszenia
Praca w samorządzie
Nabór Nr 5/2024 na stanowisko Sekretarza Powiatu
INFORMACJA O WYNIKU NABORU nr 5/2024
na stanowisko Sekretarza Powiatu
Starostwa Powiatowego w Gryfinie
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Sekretarza Powiatu w Starostwie Powiatowym w Gryfinie wybrana została Pani Magdalena Pieczyńska, zamieszkała w Gryfinie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wybrana osoba spełniła wymagania formalne oczekiwane od kandydata na ww. stanowisko oraz na podstawie testu wiedzy i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą ocenę kompetencji do pracy na stanowisku Sekretarza Powiatu w Starostwie Powiatowym w Gryfinie spośród wszystkich kandydatów.
OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 5/2024
WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74-100 GRYFINO
Starosta Gryfiński ogłasza nabór
na stanowisko Sekretarza Powiatu
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub
- co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- brak przynależności do partii politycznych,
- nieposzlakowana opinia
- WYMAGANIA DODATKOWE
- preferowane wykształcenie w specjalności - prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym w szczególności z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
- umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej, w tym przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 107),
- ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
- ustawy z dnia 26.06.1975 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.),
- ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
- ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r, poz. 1781),
- ustawy z dnia 29.08.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.),
- ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
- odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność zarządzania i kierowania pracą w zespole, kultura osobista, odporność na stres, umiejętność łagodzenia sytuacji konfliktowych.
- ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań przypisanych poszczególnym komórkom organizacyjnym Starostwa;
- czuwanie nad tokiem i terminowością prowadzonych spraw i wykonywanych zadań w Starostwie;
- koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych;
- nadzorowanie toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu;
- koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd;
- uczestnictwo w pracach Zarządu, w obradach Rady i jej komisji z głosem doradczym;
- konsultowanie zagadnień z zakresu spraw personalnych;
- nadzorowanie procesu informatyzacji, zakupu środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa;
- koordynowanie prac wynikających z funkcjonowania kontroli zarządczej, zgodnie z zarządzeniem Starosty w tym przedmiocie;
- koordynowanie polityki informacyjnej powiatu i współpracy z mediami;
- koordynowanie przeprowadzania ocen okresowych pracowników;
- przeprowadzanie służby przygotowawczej pracowników;
- organizowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem raportu o stanie powiatu;
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę.
- INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU
Miejsce pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim. Pomieszczenie biurowe spełniające wymagania przepisów bhp, budynek wyposażony w podjazd i windę.
Stanowisko pracy: Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Obsługa urządzeń biurowych.
- WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
- WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny,
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopia ewentualnego dokumentu potwierdzającego orzeczenie o niepełnosprawności,
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń z zakładów pracy potwierdzających wymagany staż pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o braku przynależności partyjnej,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej i jej charakterze lub o nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naboru na stanowisko przez Komisję Rekrutacyjną, powołaną przez Starostę Gryfińskiego,
- kopie poświadczeń o dodatkowych kwalifikacjach zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia),
- kopie opinii z zakładów pracy.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy składać do dnia 26 sierpnia 2024 r. do Starostwa Powiatowego w Gryfinie (decyduje data wpływu) na adres:
Starostwo Powiatowe w Gryfinie
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej podpisanej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Nabór Nr 5/2024
na stanowisko Sekretarza Powiatu".
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie bądź na piśmie o terminie, miejscu oraz godzinie rozpoczęcia testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone dokumenty są odsyłane na pisemny wniosek kandydata.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez Komisję Rekrutacyjną w terminie do dnia 20 września 2024 r.
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel.: 91 415-31-82, adres e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl.
- Z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: iod@gryfino.powiat.pl.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO).
- Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane prze z6 miesięcy.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
- usunięcia danych, w zakresie wynikającym z art. 17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w STAROSTWIE.
data opublikowania: 2024-08-12 13:32:16
data ostatniej aktualizacji: 2024-09-18 14:34:26
Strona odwiedzona 1451 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Katarzyna Stalinger
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga