Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1 w Chojnie
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1w Chojnie"
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 2 Wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych - Janusz Nazimek, 74 - 500 Chojna, ul. Zielona 15 - z oferowaną ceną 1.100.324,68 zł brutto (90,00 pkt.) oraz doświadczeniem w zakresie wykonania 2 boisk (1,67 pkt), która zdobyła łącznie 91,67 pkt.
- Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 90%, "doświadczenie" - 10 %. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena w zł brutto/ pkt | Doświadczenie (liczba prac)/ pkt | Punktacja razem |
1. | konsorcjum firm: Firma Kaszub Dariusz Kaszuba, 83-307 Kiełpino - Leszno, ul. Rzemieślnicza 3 (lider)
+ Akada-Sport Sp. z o.o., Leszno, ul. Rzemieślnicza 3, 83-307 Kiełpino | 1.619.961,83 / 61,13 | 2 / 1,67 | 62,80 |
2. | Zakład Usług Budowlanych - Janusz Nazimek, 74 - 500 Chojna, ul. Zielona 15 | 1.100.324,68 / 90,00 | 2 / 1,67 | 91,67 |
3. | Nova Sport Sp. z o.o., al. Wojska Polskiego 31/5, 70 - 475 Szczecin | 1.567.902,45 / 63,16 | 7 / 5,83 | 68,99 |
4. | "Dankom" - Daniel Błażkiewicz, Lisie Pole 52, 74-506 Nawodna | 1.350.900,09 / 73,31 | 12 / 10,00 | 83,31 |
5. | AB Marek Andrych, ul. 9 Maja 21/4, 74-100 Gryfino | 1.259,280,35 / 78,64 | 5 / 4,17 | 82,81 |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną
przy ZSP Nr 1 w Chojnie
ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1w Chojnie
- Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej z bieżnią lekkoatletyczną wraz z wyposażeniem i infrastrukturą przy Zespole szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie.
- Zakres prac:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne
- podbudowa
- nawierzchnie
- wyposażenie boisk
- zieleń
- odwodnienie boiska i bieżni wg projektu zamiennego
- wykonanie oświetlenia boiska
- wykonanie placu apelowego przed budynkiem szkoły przy boisku
- Planowana inwestycja obejmuje swoim zakresem wykonanie boiska. Stanowi I etap całości zaplanowanej inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu wokół ZSP nr 1 w Chojnie. W zakresie I etapu zostaną wykonane 2 części zadania (postępowanie przetargowe nie jest częściowe):
- I część - przygotowanie uzbrojenia terenu pod wykonanie boiska oraz bieżni wraz z robotami ziemnymi, instalacyjnymi oraz rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej wokół boiska, oświetlenie
- II część - wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem boiska w sprzęt stały typu urządzenia sportowe.
- Szczegóły robót sanitarnych:
Zakres kanalizacji deszczowej odprowadzający wody deszczowe z terenu boiska i bieżni na podstawie:
- projektu zamiennego firmy EKO-INSTAL
- mapka - fragment planu zagospodarowania z zakresem kanalizacji objętym inwestycją
- Szczegóły robót elektrycznych.
- Z rozdzielni TB internatu poprzez pkt. 37c
- Trasa: 37c, 37b, 37a, 36, 35a, 35, 34, 32f, 32c, 32b, 32a, 32, 31a, 31, 30, 27e, 27d, 27c, 27b, 27a, 27, 26d, 26b, 26a, 26, 23a, 25, 24 od A, A1-A2-G-G1-F-E-E1-D-C-B-A3
23-22A-22-21B-21A-20A-20
- W projektowanych miejscach lamp rezygnuje się z montażu słupów, wykonać należy pętle 4 m do zasilania (docelowego) projektowanych słupów na odcinku do pkt 26a, pozostałe lampy wzdłuż bieżni i boiska wykonać zgodnie z projektem (14 lamp).
- Uwzględniając słupy w miejscach 22, 23, 24, 36, 25, A, B, G, F, E, D, C, 20, 21.
- Z pierwszego etapu wyłączony jest odcinek od lampy 20 w kierunku zachodnim.
- Rezygnuje się z wykonania odcinka od 37 w kierunku wschodnim.
- Rezygnuje się z wykonania odcinka 35a w kierunku zachodnim
- Rezygnuje się z wykonania odcinka 32 w kierunku zachodnim
- Rezygnuje się z wykonania odcinka 29 w kierunku przepompowni.
- Należy wykonać sterowanie oświetlenia boiska.
- Informacje dodatkowe:
- Zakres zamówienia nie obejmuje nawierzchni zaprojektowanych ciągów komunikacyjnych na pozostałym terenie.
- Zakres dotyczy jedynie boiska, bieżni oraz kanalizacji i ilości mas ziemnych należy obliczyć tylko dla tego zakresu: Wykonawca musi skalkulować składowanie we własnym zakresie
- W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi jedynie zasilanie oświetlenie boiska.
- Bieżnię należy wykonać i wycenić zgodnie z projektem
- Należy wykonać chodnik omijający boisko.
- Należy wykonać wjazd na posesję od ul. Dworcowej wraz bramą wjazdową zgodnie z projektem.
- Należy wykonać wymianę nawierzchni placu apelowego przed budynkiem szkoły przy ul. Żółkiewskiego.
- Wszelkie przedmiary zamieszczone przez Zamawiającego są jedynie pomocnicze.
- Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH oraz przed wbudowaniem uzyskać zgodę na wbudowanie od Zamawiającego.
Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 7, projektu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz za pomocą pomocniczego przedmiaru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
- Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
30 kwietnia 2013 r. (II część zamówienia - wykonanie w roku 2013)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 15 000 PLN
- ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej stanowiących przedmiot zamówienia (budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej) na co najmniej 500.000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana, kierownik robót - branża sanitarna, kierownik robot - branża elektryczna)
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000 zł
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium i szczegółowy kosztorys ofertowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia
PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: cena - 90 %, doświadczenie 10 %
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
- z powodu wystąpienia zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
- z powodu warunków atmosferycznych
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
- Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 września 2012 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 20 sierpnia 2012 r.
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
1. Zamawiający dokonuje modyfikacji w Cześci III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
a) pkt 1.1 otrzymuje brzmienie:
"1.1 Zakres prac:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne
- podbudowa
- nawierzchnie
- wyposażenie boisk
- zieleń
- odwodnienie boiska i bieżni wg projektu zamiennego
- wykonanie oświetlenia boiska
- wykonanie placu apelowego przed budynkiem szkoły przy boisku
- wykonanie parkingu z drogami dojazdowymi wraz z odwodnieniem od strony ul. Bogusława, w przekroju H-H (technologia wykonania parkingu oparta na dokumentacji projektowej wraz z sst)"
b) pkt. 1.3 otrzymuje brzmienie:
a) Zakres zamówienia nie obejmuje nawierzchni zaprojektowanych ciągów komunikacyjnych na pozostałym terenie.
b) Zakres dotyczy jedynie boiska, bieżni oraz kanalizacji i ilości mas ziemnych należy obliczyć tylko dla tego zakresu: Wykonawca musi skalkulować składowanie we własnym zakresie.
c) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi jedynie zasilanie oświetlenie boiska.
d) Bieżnię należy wykonać i wycenić zgodnie z projektem.
e) Należy wykonać chodnik omijający boisko.
f) Należy wykonać bramę wjazdową zgodnie z projektem od ul. Dworcowej.
g) Należy wykonać wymianę nawierzchni placu apelowego przed budynkiem szkoły przy ul. Żółkiewskiego.
h) Wszelkie przedmiary zamieszczone przez Zamawiającego są jedynie pomocnicze.
i) w ramach wykonania parkingu: przełożenie istniejącej kanalizacji sanitarnej Ø300 Wipro na Ø315 PVC oraz rozebranie krawężników.
2. Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 września 2012 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 września 2012 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
3) do załącznika nr 8 do SIWZ - "projekt" dodaje się dokumenty:
a) projekt parkingu
b) rzut wysokościowo-sytuacyjny parkingu
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
- Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 października 2012 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 października 2012 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
- Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11 października 2012 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 października 2012 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
- Zamawiający dodaje w Części XXI SIWZ pkt 4 w brzmieniu:
"2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Części X SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1.3 - 1.5 Części XI SIWZ"
- Zamawiający modyfikuje Część III Opis przedmiotu zamówienia pkt 1.2 lit. b) w następujący sposób:
"b) Szczegóły robót elektrycznych.
Obwody zasilania słupów z oprawami oświetleniowymi kablem YKY 5x16mm2:
1. A-26-25-24
2. A-A1-A2-G-G1-F-E-E1-D
3. G-A2-A3-B-C
4. 25-23a-23-22a-22-21b-21a-21-20a-20
Lokalizacja 14 słupów z oprawami oświetleniowymi: A, B, C, D, E, F, G, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26.
Opis zasilania szafki sterowania oświetleniem boiska:
Zasilanie proj. szafki sterowania oświetleniem boiska wykonać kablem
YKY 5x16mm2 z proj. ZKP przy północnym narożniku budynku warsztatowego~
(l~60m). Na odcinku A-e2 kable YKY 5x16mm2 układać we wspólnym wykopie.
ZKP wykonać w obudowie termoutwardzalnej o klasie ochronności II i min. IP44 (np. prod. EMITER).
ZKP wyposażyć w zabezpieczenia nadprądowe, podlicznik, wziernik, zamek oraz uszy dla kłódki.
ZKP zasilić z istn. rozdzielnicy na korytarzu wewnątrz budynku warsztatowego kablem YKY 4x16mm2 w natynkowym korycie kablowym z PCW (l~90m).
Rozdzielnicę rozbudować o rozłącznik bezpiecznikowy R303 35A.
W ZKP dokonać podziału PEN na PE i N (Ru<10Ohm)."
- Zamawiający dokonuje modyfikacji załącznika nr 4 - wzór umowy:
MODYFIKACJA
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
4. Zamawiający dokonuje modyfikacji załącznika nr 1 - formularz ofertowy:
Pkt. 2 formularza otrzymuje brzmienie zgodnie z zapisem w SIWZ tj:
"2.Termin realizacji zamówienia: 30 kwietnia 2013 r. (II część zamówienia - wykonanie w roku 2013)"
- wzór w załączeniu.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z ze złożonym oświadczeniem Wykonawców w formularzu ofertowym tj.
"Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami przetargu określonymi w ogłoszeniu oraz, że zapoznaliśmy się z treścią Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty, zobowiązujemy się spełnić wszystkie wymienione w SIWZ wymagania i żądania Zamawiającego"
Zamawiający uzna inne zapisy w pkt. 2 formularzy ofertowych Wykonawców składających oferty jako oczywiste omyłki pisarskie.
Do pobrania:
data opublikowania: 2012-08-20 15:23:37
data ostatniej aktualizacji: 2012-11-08 14:03:30
Strona odwiedzona 2480 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki